⟵   Zpět

Nemusíš být perfektní, přesto efektivní!

Jak dosáhnout dlouhodobě dokonalého těla s minimem omezení?

Žít zdravě a být fit se se stává v poslední době aktuálním tématem pro mnoho z nás. Pokud patříš mezi ty, kteří neustále bojují sami se sebou a hledají stále nové způsoby JAK NA TO (hlavně aby to moc nebolelo), čti dále 😊

20% úsilí vede k 80 % výsledků

Víš, co znamená PRINCIP 80/20 a jak ho aplikovat při stravování?

Stručně řečeno: 80 % by měly představovat potraviny s nízkým obsahem kalorií, díky těm se totiž opravdu hubne. Navíc pokud jsou zdravé, přináší tělu adekvátní množství živin. Zbylých 20 % můžeš chápat jako potraviny, které si dopřeješ, i když do tabulky zdravých jídel úplně nepatří. Takže i když si občas zamlsáš, efekt se zaručeně dostaví! A nejen to. Kromě vysněné postavy se můžeš těšit na nový přísun energie!

„Prošla jsem si snad všemi fázemi. Od potlačování chutí až po dny, kdy jsem snědla vše na co jsem měla zrovna chuť. Absolutně mi chyběl balanc a systém. O výčitkách ani nemluvím! Jakmile jsem si přečetla o principu 80/20 vše mi docvaklo. Odešli výčitky a pocit že si musím vše co mám ráda odpírat. Dnes se tímto pravidlem absolutně řídím a se svojí figurou jsem dlouhodobě spokojená! Mých 20 % tvoří především sladké, od čokolád po české buchty. Občas si neodepřu ani pořádnou pizzu.“
Alena Jugová, blogerka

Jím čokoládu i pizzu, přesto mám skvělou formu!

Jak je to možné? Protože se nejedná o žádnou omezující dietu, ale o dlouhodobě udržitelný životní styl, ve kterém si nemusíš nic odpírat. Magických 20 % energetického příjmu znamená, že uspokojíš své chutě na sladké, slané nebo tučné, které jsou upozaděny někde vzadu v tvojí hlavě. A co je nejdůležitější? Budeme spokojení, sytí a nemusí nás nadále trápit, že jsme si dali kus koláče. Z dlouhodobého hlediska nám tento přístup pomůže mnohem lépe zvládat kalorický deficit, zhubnout a váhu si udržet. Tím největším bonusem je ale svoboda v jídle!

„Díky tomuto pravidlu se zásadně neomezuji v tom, co jím a řídím se chutěmi. Mé tělo mi dá vždy jasně najevo co potřebuje. Pokud ale až příliš často prahnu po čokoládě, začnu pátrat po tom, jaké minerály mi chybí a snažím se je doplnit. Mých 20 % tvoří nejčastěji oříšky.“ Tereza Bartošová, trenérka 30ti denní výzvy

Kde hledat potraviny, které nám zajistí alespoň z 80 % našeho energetického příjmu?

V naší nové výzvě Do plavek 2021 jsme to vychytali za tebe!

Pokud chceš vyzkoušet, jak efektivně můžeš využít tuto metodu v praxi a dlouhodobě si tento stav udržet, stačí ti opravdu málo. Součástí naší nové plavkové výzvy máme pro tebe připraveny speciální náhrady jídel. Díky nim zjistíš, že se nemusíš příliš omezovat, a přesto na sobě velmi brzy uvidíš výsledky.

Tak hurá do toho!!


26.4.2021

Alena

Autorka se narodila v Ostravě, do Prahy ji přivedl osud, láska a nespočet nových možností. Miluje Prahu, dle jejích slov je to nádherné město s neskutečnou energií. Má dvě děti, vystudovala školu Tvůrčího psaní Markéty Dočekalové a kurz spisovatele Reného Nekudy. Její vášní je psaní. Miluje život, neboť je její neustálou inspirací a touhou.

Vaše komentáře:

Výzva doporučuje

Spalovací rychlovka - Nová vysoce efektivní výzva pro všechny, co mají pocit, že neustále nestíhají, nemají na cvičení čas a rádi by viděli výsledky už za 30 dní . Stačí ti vyšetřit si pro sebe pouze 15 min. Za krátkou dobu stihneš dynamickou rozcvičku, protažení a dáš si pořádně do těla. Díky intenzivnímu tréninku budeš rychle spalovat a to i po tréninku - tělo nakopneš do spalovacího procesu na minimálně 24 hodin. Trénink je jak pro začínající, tak pro pokročilé. Výběr máš ze dvou variant. Těšit se můžeš na výběr z 32 tréninků, kterými tě provedou Verča a Terka. Nově jsou součástí instruktážní videa, kde ti trenéři ukáží, jak cvik správně cvičit a jakým chybám se vyvarovat. Aby tvoje hubnutí šlo jako po másle, součástí je redukční jídelníček se stálým, ale sníženým příjmem energie. Chci vědět více

Rubriky blogu

Nejnovější články

Nejčtenější za poslední týden

Nejoblíbenější

Přidej se k nám na síti