⟵   Zpět

Ve výzvě mi vyhovovalo, že jsem měla jídelníček a věděla jsem, že to je takhle v pořádku.

V období střední školy jsem trpěla poruchou příjmu potravy, takže jsem si do dalších let přivedla mnoho otázek a nezdravého vztahu k jídlu.

Jitka se živí jako letuška, občas je tedy pro ni velmi těžké dodržovat pravidelný režim stravování. Její strava je z 80-90 % rostlinná. Dává si pozor na přísun bílkovin. Když má hlad, nají se. Nesnaží se používat triky jako napít se hodně vody, nemyslet na to atd.

Výzvu Sacharidové vlny jela v roce 2016. Zde odstartovala svoji cestu za zdravějším životním stylem. Původním cílem bylo zhubnout a trochu se vyrýsovat. Sportovala, snažila se jíst zdravě, ale cítila, že má nějaké to „kilčo“ navíc (3-5 kg). Dalšími z výzev, které navazovaly na Sacharidové vlny, byly např. Redukční jídelníček, Vyvážený jídelníček, Vege jízda, Do plavek, Letos bikiny a Zhubni nafurt.

„Cítím se mnohem lépe, i když to tak striktně už nedodržuju a někde („madla lásky“) to možná trošku přibylo. Ale ten pocit je k nezaplacení. Vnímám sama sebe mnohem lehčeji a přitažlivěji.“

Díky situaci spojené s pandemií Covid-19 se neviděla s manželem měsíc, takže jeho reakce byla jednoduše řečeno „wow“. Nestačil koukat! Nejen z jeho strany se dočkala pozitivních ohlasů, rodina byla další z těch, kteří změny okamžitě zaznamenali.

„V době, kdy jsem držela Sacharidové vlny 2.0, jsem měla Covid-19. Nebyla jsem schopna do sebe dostat všechno jídlo, co jsem ten den měla v jídelníčku. Někdy jsem se přemohla, protože jsem chtěla plně otestovat, jak bude výzva na moje tělo reagovat. Jindy jsem jedla jen polévku. Neměla jsem sílu vstát z postele, neměla jsem na nic chuť. V té době mi velmi pomohla Marika, která mi přes Instagram poradila, ať si to přizpůsobím. Řekla, že nemá cenu to jet na krev. Velmi mě v té době podržela. Hnacím motorem byly výsledky, které jsem na sobě viděla, a dobrý pocit.“

S disciplínou Jitka příliš bojovat nemusela. Po letech experimentování s jídelníčky a hledáním cesty, co jí vyhovuje, se naučila být ve stravování velmi disciplinovaná. Upravila si především příjem sacharidů.

Když jsem se Jitky zeptala, kde a jak nejlépe dobíjí baterky, už jen z té představy mi naskočila husí kůže.

„V poslední době je mým největším způsobem relaxace otužování ve velmi studené vodě. Chodím do řek, přehrad, lomů. Je to skvělý způsob, jak se soustředit jen na své tělo. Mimo jiné jsem velkým milovníkem jógy. Nejraději mám skupinové lekce, kdy mě někdo vede. Všeobecně mám ráda sport. V poslední době se častěji zaměřuji na správné dýchání. Pomáhá mi to lépe zvládat stresové situace. Baterky dobíjím, kdykoliv cítím, že je to potřeba. Třeba když vařím a peču. Zaměřuji se na rychlá a zdravá jídla.“

Doporučila by tedy Jitka naši výzvu a proč?

„Rozhodně bych váš projekt dál doporučila a již několikrát jsem to udělala. Je to finančně dostupná forma, která může kompletně změnit úhel pohledu na jídlo a životní styl.“

Jestli tě proměna Jitky inspirovala, začni hned. Naši novou výzvu Spalovací rychlovka.


13.3.2021

Alena

Autorka se narodila v Ostravě, do Prahy ji přivedl osud, láska a nespočet nových možností. Miluje Prahu, dle jejích slov je to nádherné město s neskutečnou energií. Má dvě děti, vystudovala školu Tvůrčího psaní Markéty Dočekalové a kurz spisovatele Reného Nekudy. Její vášní je psaní. Miluje život, neboť je její neustálou inspirací a touhou.

Vaše komentáře:

Výzva doporučuje

Spalovací rychlovka - Nová vysoce efektivní výzva pro všechny, co mají pocit, že neustále nestíhají, nemají na cvičení čas a rádi by viděli výsledky už za 30 dní . Stačí ti vyšetřit si pro sebe pouze 15 min. Za krátkou dobu stihneš dynamickou rozcvičku, protažení a dáš si pořádně do těla. Díky intenzivnímu tréninku budeš rychle spalovat a to i po tréninku - tělo nakopneš do spalovacího procesu na minimálně 24 hodin. Trénink je jak pro začínající, tak pro pokročilé. Výběr máš ze dvou variant. Těšit se můžeš na výběr z 32 tréninků, kterými tě provedou Verča a Terka. Nově jsou součástí instruktážní videa, kde ti trenéři ukáží, jak cvik správně cvičit a jakým chybám se vyvarovat. Aby tvoje hubnutí šlo jako po másle, součástí je redukční jídelníček se stálým, ale sníženým příjmem energie. Chci vědět více

Rubriky blogu

Nejnovější články

Nejčtenější za poslední týden

Nejoblíbenější

Přidej se k nám na síti