A zase ty Cookies

Používáme na této webové stránce svoje i partnerská soubory cookies. Bez těchto malých textových informací naše stránky nemohou správně fungovat. Klíknutím na OK nám dáte svůj souhlas k jejich ukládání. Odmítnout některá je můžete v nastavení.

OK
Cookies nastavení

Informace ukládaná do cookies vás zpravidla neidentifikují jako jednotlivce, ale celkově mohou pomoci přizpůsobovat prostředí blíže vašim potřebám.

Respektujeme vaše právo na soukromí, a proto se můžete rozhodnout, že některé soubory cookie nebudete akceptovat.

Nezapomínejte ale na to, že zablokováním některých souborů cookie můžete negativně ovlivnit, jak stránka funguje!

Povolit vše

142 zodpovězených často kladených dotazů

Provedl(a) jsem chybně platbu.

Pokud provedeš chybně platbu - neuvedeš správně VS platby nebo se spleteš v ceně, platební brána takovou platbu nerozpozná a během několika dnů ji automaticky vrátí.
Zjistíš-li chybně provedenou platbu a výzvu stále nemáš, zaplať správně bez váhání - původní chybná platba ti za pár dnů přijde zpátky.

Pro případné dotazy na konkrétní platbu je nutní psát do platební brány na podpora@gopay.cz

Byl tento článek užitečný?

Související články:

Nenalezl(a) jsi odpověď na svou otázku?V případě, že se ti nepovedlo najít odpověď, napiš nám a my ti rádi pomůžeme.

Kontaktovat technickou podporu