142 zodpovězených často kladených dotazů

Objednal/a jsem chybnou online výzvu a chci jinou.

Pokud ještě není objednávka zaplacena, jednoduše objednávku stornuj a objednej správnou.

Pokud už výzvu máš, nově je možné do 3 dnů výzvu změnit po spuštění - po použití aktivačního klíče a spustění výzvy, která ti nevyhovuje, můžeš do 3 dnů výzvu vyměnit za jinou ve stejné nebo nižší hodnotě (v případě nižší ceny výzvy se přeplatek nevrací!).

Pro změnu stačí kliknout na příslušný nápis s výměnou v přehledu tvých výzev (v osobním profilu je to sekce MOJE VÝZVY) u dané aktivované výzvy.

Upozorňujeme, že výzvy aktivované za lováčky nemají garanci výměny.

Byl tento článek užitečný?

Související články:

Nenalezl(a) jsi odpověď na svou otázku?V případě, že se ti nepovedlo najít odpověď, napiš nám a my ti rádi pomůžeme.

Kontaktovat technickou podporu