Letos bikiny
Sdílej výzvu s přáteli:

Letos bikiny

Výzva pro všechny ženy, které chtějí rychlejším způsobem shodit přebytečný tuk a vytvarovat svoji postavu tak, že se letos budou chtít pochlubit svým perfektním bříškem v bikinách. Výzva je zaměřená na redukci tuku. Jedná se o ucelený program (jídelníček + cvičení), ve kterém je důležité dodržovat jak stravu, tak trénink. Tréninky jsou pestré, vyzkoušíš si 4 různé druhy pohybu – posilování, tabatu, jógu a kardio formou aerobiku a bojových sportů. Výzva obsahuje 2 jídelníčky, kdy si můžeš střídat dny s masem nebo bez masa. Na své si tedy přijdou i vegetariánky nebo ženy, které nemusí mít maso každý den.
Chci vědět více

pro ženy Určeno pro ŽENY
váha Váhová kategorie 50 kg - 120 kgVýzva se ti přizpůsobí na míru při spuštění.
Cena výzvy:
399,- Kčvčetně DPH 21%
Abychom ti mohli vybrat kategorii přímo na tělo, budeme od tebe potřebovat při spouštění výzvy tyto informace: pohlaví, váha, výška, pas, denní režim, aktivita, stres
garance Garance výměny výzvy do 3 dnů
Pro spuštění výzvy je nutné mít svoji registraci.
Vytvoř si svoji registraci nebo se stačí přihlásit do existující registrace.
Chceš-li mít dokonalý přehled nad objednávkami, nakupuj až po přihlášení.

Detailní popis výzvy

  • Přesné gramáže potravin vypočítány podle toho, kolik % tuku máš v těle
  • Nákupní seznam k vytištění – stop s plánováním a psaním dlouhých lejster
  • Pestrý jídelníček, nové chutě, nové možnosti – bye bye nudo
  • Získáš spoustu času navíc, protože už nebudeš muset denně vymýšlet, co si uvařit
  • Pestrý tréninkový plán – výzva obsahuje 23 tréninkových lekcí
  • Čas navíc – už nemusíš projíždět různé youtube kanály a radovat se z toho, že si ulovil/a 1 dobré video, a ještě k tomu v AJ
  • Spoustu ušetřených peněz – nebudeš platit za žádné skupinové lekce, celý cvičící program na 30 dní stojí stejně jako 1 lekce ve fitku
  • Každý den motivační email, který tě bude povzbuzovat a provázet celou výzvou
  • Přístup do aktivní FB skupiny, kde získáš podporu a nové, stejně zaměřené přátele
  • Instrukce, co a jak po skončení výzvy nenecháme tě v nevědomosti jak dál
  • Výsledky a sebevědomí – už žádné schovávání do tmavého volného oblečení
  • Trvalý efekt a pozitivní návyk – 1 jídlo denně, kolísání váhy, stav, kdy jsi bez energie a bez dobrého pocitu sama ze sebe je minulost
  • Výzvaři touto výzvou shodili v průměru 5 kg
  • Čím dál tím častěji se ale utvrzujeme v tom, že váha není zas až tak směrodatné číslo, důležitější je spíše úbytek centimetrů nebo celková změna na těle a psychice
  • Koukni na proměny, komentáře a hodnocení této výzvy od ostatních výzvařů
  • Některé dny vyjdou levněji, některé zase trochu dráž
  • Podle našich i vašich zkušeností utratíš za jídlo cca 850 Kč týdně (pokud umíš nakupovat v různých akcích a máš dobře zásobenou špajzku, dostaneš se určitě na mnohem menší výdaje, navíc ty trvanlivější potraviny ti zůstanou)
  • Výzva obsahuje 4 volné dny, které si vybereš (vždy 1x za týden), kdy si můžeš dát nějakou dobrotu a uvařit podle sebe
  • Výzva je poskládána tak, aby sis mohla uvařit vždy na 2 dny stejné hlavní jídlo, většinou se mění jen příloha, ostatní, menší jídla, se mění každý den
  • K této výzvě doporučujeme i některé potravinové doplňky
  • Než si ale cokoliv zakoupíš, doporučujeme výzvu aktivovat, kouknout se na informace a rady a pak si případně obstarat věci, které ti chybí
  • Ke cvičení potřebuješ (vyjma podložky na cvičení) jen věci dostupné v každé domácnosti
  • Neboj, budeš mít na všechno dost času, první den výzvy je čistě informační a plánovací
  • Navíc, když se cokoliv přihodí (nestihneš nakoupit nebo uvařit, onemocníš, odjedeš na neplánovanou dovču…), můžeš si výzvu dát do pozice PAUZA a až si všechno zařídíš, můžeš ji rozjet naplno
  • Vzhledem k tomu, že je tato výzva více redukční, je potřeba, abys byla zdráva a cítila ses fit (více „pro koho to není“)
Po mega úspěšné výzvě Do plavek bylo jasné, že příští rok vydáme další plavkovou výzvu.
Tak jsme si jednoho dne sedli a řekli si, co bychom mohli ještě více vylepšit. Jelikož Mari i Luky byli už tou dobou vegetariáni, první bod byl jasný! Jídelníček ve dvou verzích.
Náš tým se taky shodl na tom, že by nás moc bavilo vyzkoušet si různé styly cvičení. No a v neposlední řadě jsme to hubnutí chtěli trochu urychlit. To teda chtěla hlavně naše Mari (ženská no). Takže jsme výzvičku smrskli na 1 měsíc, sehnali nové skvělé lektorky a… Pustili se do práce.

Často se nás ptáte

Nejlépe se alkoholu vyhni úplně. Negativně ovlivňuje dosažení krásných výsledků. Pokud to bez něj nezvládneš, společensky si můžeš dopřát ve volné dny, kdy sklenička dobrého vína vadit tolik nebude.

U každé výzvy je první den plný informací, kde se dozvíš, co budeš potřebovat. Protože se ale držíme hesla, že cvičit a jíst zdravě může každý, tak jde hlavně o věci, které už doma máš.

Na začátku (i na konci) výzvy se určitě nezapomeň vyfotit z různých úhlů. Tyto fotky vidíš jen ty a jsou pro tvoji motivaci. Čísla kolikrát tolik neřeknou jako rozdíl na fotkách. Když budeš chtít, můžeš na konci výzvy svoji proměnu sdílet veřejně přímo na stránkách a tím i od nás získat nějakou z odměn. Navíc v průběhu roku děláme různé soutěže o skvělé ceny.

Volný den ve výzvě znamená, že si ten den můžeš dopřát vše, co ti chybí a na co máš chuť. Máš chuť na pizzu? Dej si jí. Chceš si dát dort? Dej si ho. Je to tvůj VOLNÝ den. Dobrou chuť :-)

Záleží na tom, kde žiješ. Občas se najde něco, co jde sehnat těžce nebo vůbec. Vždy jde ale najít vhodnou náhradu.

V každé výzvě je poslední den informační, kde ti sdělíme, jak postupovat.

Nedají. Stahováním našich videí porušuješ autorská práva. Jsme online projekt. Všechny dny výzvy ti navíc zůstávají napořád, takže se k jakémukoli videu můžeš kdykoli vrátit.

Lidi, kteří slaví takový úspěch už za 30 dní, ve většině neměli žádné stravovací návyky a jedli nevýživná jídla. Když tělo dostává 2 jídla denně a to ještě nevýživná jídla z fast foodů, tak dlouhodobě strádá. Aby přežilo, ukládá si energii v podobě tuků a drží si ty zásoby zuby nehty. Když mu ale naopak začneš dávat pravidelný přísun výživných jídel, pochopí, že už šetřit a skladovat energii nemusí. Nastartuje metabolismus a začne energii spalovat mnohem víc, protože se nebojí hladovění. Při spalování začne odbourávat i tukové zásoby, a proto se našim výzvařům tak moc daří. :-)

Denně ti přijde e-mail, pomocí kterého se poklikneš do svého osobního profilu. Tam už máš od prvního dne vypsané své míry, váhu, fotky (vše vidíš samozřejmě jen ty). Na každý den máš připravený denní plán (stravovací, cvičební nebo s obojím).

Ano. V některých výzvách, kde jsme usoudili, že ti můžou pomoci usnadnit cestu k tvému cíli, jsme doplňky zařadili. Jde především o protein a multivitamin, tedy ty nezákladnější doplňky, které je vhodné užívat i mimo výzvy.

Doporučujeme námi ověřené doplňky, které najdeš zde https://doplnky.30tidennivyzva.cz/

Nákupní seznam na týden najdeš vždy 2 dny před začátkem druhého týdne. Tedy se jedná o dny 1, 7, 8, 14, 15,...

Seznam všech jídel na týden najdeš vždy 2 dny před začátkem druhého týdne. Tedy se jedná o dny 1, 7, 8, 14, 15,...

Zakoupením online výzvy obdržíš k dispozici denní online plány (tzn. na internetu), které také obsahují videa, cvičební plány, instruktážní fotografie, jídelníčky,.. Každá placená výzva obsahuje vše, co je potřeba. Ty potřebuješ jen denní přístup k internetu a chvíli volna, kdy si odjedeš denní plán.

Ano. Stačí, když si nevyhovující produkty nahradíš těmi bezlepkovými. Jde především o těstoviny, ovesné vločky a celozrnné pečivo.

Instrukce chodí každý den, ale zůstávají ti ve tvém profilu, takže si je můžeš zpětně pohodlně přečíst.

Pokud máš zájem o výzvu, která obsahuje jídelníček, nákupní seznam i rozpis jídel dostáváš vždy dopředu na celý týden.

Platební brána nabízí mnoho způsobů plateb, které lze rozdělit do 3 skupin:

1. online platby (typicky platba kartou): klíč voucheru obdržíš obvykle v řádech sekund, maximálně minut a to i o víkendech

2. zrychlené převody (bankovní převody - tlačítko banky): obvykle do 60 minut a to i o víkendech

3. offline metody (běžný bankovní převod, metoda Super Cash): obvykle do 2 pracovních dnů od zaplacení, o případné státní svátky je potřeba dobu prodloužit

Složenka je ještě jiná kategorie, zde počítej 2-4 pracovní dny, samotné Poště trvá i 2 dny, než provede převod.

UPOZORNĚNÍ: jsou-li peníze na cestě a dostaneš upomínku, NEPOSÍLEJ nám potvrzení o platbě nebo informace v odpovědi, že jsi platil(a). Naše technická podpora tím nic neurychlí.

Nemáš-li bankovní účet v ČR, je jediná z možností zaplatit online platební kartou VISA nebo MASTERCARD a to jakoukoli vydanou kdekoli na světe (je nutné mít povolenou platbu na internetu v patřičné výši - detaily o své kartě získáte od banky, která ti ji vydala).

Nemáš-li v zahraničí platební kartu umožňující platby na internetu a ani nikdo ve tvém okolí, nedokážeme ti nabídnout v aktuální době jiné řešení platby.

Jídelníček ti chodí denně. Máš ale možnost stáhnout si rozpis jídel na celý týden. Takže během 30 dní ti 4x pošleme rozpis jídel v pdf pro daný týden.

Ano. 95% všech potravin obsažených ve výzvě seženeš v jakémkoli větším i menším obchodě. Občas se ale najde potravina, která je v určitém období hůře sehnatelná nebo ji v obchodě ve svém okolí nenajdeš. Ty jdou ale většinou snadno nahradit za jiné, které k dispozici máš.

Výzva v bodech

  • Ucelený program na 30 dní
  • Pro ženy, vhodné pro vegetariánky
  • Cvičení + 2 jídelníčky (s masem, vegetariánský)
  • Výzva pro ty, které si chtějí pořádně zacvičit, vyzkoušet různorodé styly cvičení, poznat nové lektory, a to vše zábavnou formou z pohodlí svého domova
  • Výzva pro ty, které se chtějí naučit pravidelně jíst a chtějí si kombinovat jídelníček podle chuti s masem či bez masa
  • 25-50minutové video tréninky, kde se bude střídat tabata, posilování, core, jóga a kardio
  • Přesná váhová kategorie vypočítaná speciálním vzorcem podle % tuku v těle
  • Záměrným cyklováním sacharidů a bílkovin se docílí toho, že si tělo tak rychle nezvykne na změny, neustále maká a efektivně spaluje
  • Při správném dodržování jídelníčku můžeš očekávat větší úbytek tuků než u klasických redukčních jídelníčků
  • Výzva ti zůstává už napořád
  • Výzvu můžeš jet 2 měsíce po sobě

Ukázky z výzvy:

Tuto výzvu pro Vás sestavili

Marika Marika Zakladatelka a trenérka
Martin Martin Společník a trenér
Lukáš Lukáš Fitness a výživový konzultant
Markéta Markéta Trenérka
Verča Verča Trenérka
Luci Luci Trenérka

Proměny uživatelů této výzvy

ulik

-7 cm Letos bikiny

Hodnocení uživatelů, kteří zkusili tuto výzvu

Celkové hodnocení 66 hodnocení 4.7 z 5

Blužk

“Cvičební plán byl super, jóga byla nejtěžší, ovšem jídelníček mi zřejmě nesedl. Přišlo mi, že je v něm příliš mnoho tuků. Moje míry a váhy zůstaly téměř nezměněny, naopak jsem trochu přibrala v hmotnosti i mírách. ”

konecpa

“Výborná výzva! Nejvíce mě nadchly 2 jídelníčky, protože moc neholduju masu, tak jsem si střídala dny s masem a bez masa, jak mi to vyhovovalo. Jídla bylo dost, většinou jsem si fakt pochutnala. Akorát mi připadalo zbytečně moc příloh a málo zeleniny. Cvičení se dalo zvládat i se dvěma malými dětmi a žádným hlídáním, i když při těch delších tréninzích to bylo pro všechny náročné :) Nejvíc mě bavilo cvičení s Verčou a Luci, bylo příjemně akční. Náročnější pro mě byla jóga, je těžké zvládat plynulé přechody mezi pozicemi, když to člověk nezná a na monitor je z těchto pozic špatně vidět. Trochu mi vadilo, že při cvičení s Marikou a Marťasem byly zbytečné prodlevy a moc povídání. Sice nemám na váze ani na centimetrech žádné velké úbytky, ale cítím se líp a mám víc energie. Rozhodně jedu dál!”

Danča

“Skvělá výzva s pestrým jídelníčkem ve dvou verzích pro každý den, motivace, různorodá cvičení, komfort. Děkuji Mari a Marťasovi! ”

vla16

“Výzva skvělá, držely jsem jí s kamarádkou a výsledky byly :)”

Kerol23

“Za mě rozhodně skvělá výzva. Pro mě bylo i příjemně překvapivé, že jídelníček mi celkem vyhovoval a to jsem velice vybíravá. Jediné co bych vytkla, tak pro mě málo cviků na břicho, ale i tak bez váhání 5 hvězdiček. :)”

Leňule

“Jakožto vegoš jsem byla nadšená, že jsem nemusela hledat náhrady a varianty a tahle třicítková parta mi to všechno naservírovala až pod nos. Výzvám jsem úplně propadla od května loňského roku do března letošního mám dole 21 kg. Takže megaobrovskyneskutečněmoc DÍKY!!!!”

Ivet

“Výborná komunikace, každý den krásná povzbuzující zpráva, super videa na cvičení a jídelníček zdravý a chutný. Snadná příprava jídel.”

Maki

“Výzva mě moc baví :) Jídlo je taky moc fajn :) ”

moquita

“Po dvou těhotensvích krátce po sobě, se mi pěkně nastřádala kilečka, díky výzvě jdou pomalu, ale jistě, kila i centimetry dolů ... děti a jejich rozmary, nemoce a nároky na maminku :), sice nedovolují věnovat se výzvě na 100% jak bych si přála, i tak funguje!!! ”

Natulína

“Tato výzva se mi moc líbila. Cvičení i strava.”

konecpa

“Výborná výzva! Nejvíce mě nadchly 2 jídelníčky, protože moc neholduju masu, tak jsem si střídala dny s masem a bez masa, jak mi to vyhovovalo. Jídla bylo dost, většinou jsem si fakt pochutnala. Akorát mi připadalo zbytečně moc příloh a málo zeleniny. Cvičení se dalo zvládat i se dvěma malými dětmi a žádným hlídáním, i když při těch delších tréninzích to bylo pro všechny náročné :) Nejvíc mě bavilo cvičení s Verčou a Luci, bylo příjemně akční. Náročnější pro mě byla jóga, je těžké zvládat plynulé přechody mezi pozicemi, když to člověk nezná a na monitor je z těchto pozic špatně vidět. Trochu mi vadilo, že při cvičení s Marikou a Marťasem byly zbytečné prodlevy a moc povídání. Sice nemám na váze ani na centimetrech žádné velké úbytky, ale cítím se líp a mám víc energie. Rozhodně jedu dál!”

Danča

“Skvělá výzva s pestrým jídelníčkem ve dvou verzích pro každý den, motivace, různorodá cvičení, komfort. Děkuji Mari a Marťasovi! ”

Kerol23

“Za mě rozhodně skvělá výzva. Pro mě bylo i příjemně překvapivé, že jídelníček mi celkem vyhovoval a to jsem velice vybíravá. Jediné co bych vytkla, tak pro mě málo cviků na břicho, ale i tak bez váhání 5 hvězdiček. :)”

Dani

“Byla jsem moc spokojená, každý den jsem veděla co mám dělat a co mám jíst. To jsem hledala. Jsem moc spokojená a určitě budu pokračovat....děkuji;-)”

fitkriss

“Stravu jsem nedodrzovala, chtela jsem se zase naucit pravidelne cvicit. Vyzva byla uuuuuzasna. Moc me bavila joga, ktera pro me byla paradoxne nejtezsi. Po 30 dnech se telo hezky zpevnilo a centimetry ubyly hlavne v pase. Jsem moc spokojena a jedu dal!!! :-)”

paajaa

“Ač jsem vaše velká fanynka a např. výzva Do plavek mě hodně bavila a skutečně mě někam posunula, musím konstatovat, že tato výzva se mi nelíbila. Vůbec nechápu, proč se zajímavé recepty zobrazují až daný den, nedává to smysl, když si jistě většina vašich klientů vaří dopředu. Ani cvičení nebylo tak zábavné a propracované, týdny se kompletně opakovaly....prostě za mě ne, máte na víc. ”

Sally15

“Nezaujali mě,vydržela jsem týden a pak mě to přestalo bavit....”

Blužk

“Cvičební plán byl super, jóga byla nejtěžší, ovšem jídelníček mi zřejmě nesedl. Přišlo mi, že je v něm příliš mnoho tuků. Moje míry a váhy zůstaly téměř nezměněny, naopak jsem trochu přibrala v hmotnosti i mírách. ”

Klár

“Výzva byla super, jen na mě málo jídla odpoledne, musela jsem něco občas přidat. Cvičení docela záhul, pro začátečníky určitě. Někdy mě bolely svaly na stehnách a lítkách i 4 dny, tak jsem třeba 2 dny musela vynechat cvičení. Výsledek 2kg dole a 2cm břicho. Stehna se nepohla. Je nutné se i dále udržovat, po výzvě jsem byla 14 dní nemocná a vše jsem měla zpátky.”

“bikiny jsou dobrá výzva.byla jsem spokojená.”

Podobné výzvy


Sdílejte s námi váš progres na Instagramu přes hashtagy #30tidennivyzva a #letosbikiny

Buďme kamarádi

Znáte nás z médií

0.034662s 0.02074s
EN