Tak jsem přišla na to, že za všechno můžou hlavně ty potraviny tady, že jo.

Protože sehnat něco zdravýho je dost náročný.

Tudíž jsem již pevně rozhodnuta zahájit hodně tvrdou dietu až v Chorvatsku. A to i s ranním a večerním během po pláži. 

Zkrátka tuhle dovolenou pojmu tak trochu víc sportovně.

Budu jíst hlavně čerstvé ryby, plody moře a hodně zeleniny.

 

Podle mých výpočtů bych měla za 10 dní být o cca 5 kg lehčí.

Taky budu furt plavat. Jakože fakt třeba celej den.

Už jsem si to dokonce i rozepsala. 

Pondělí - ráno běh, dopoledne 100 kraulů, odpoledne 1 km prsa a večer běh.

Úterý - ráno běh (cca 3 km), dopoledne 120 znaků, odpoledne vodní aerobik, večer běh.

Středa - ráno běh (cca 3,5 km), dopoledne 50 kraulů a 50 znaků, odpoledne pár cviků podle akvabel, večer běh.

Čtvrtek - ráno běh (cca 4 km), dopoledne vodní šlapadlo - cca 15 km, odpoledne jóga na pláži, večer běh.

Pátek - ráno běh (cca 4,5 km), dopoledne aquabording - cca 90 minut, odpoledne capoierra, večer běh.

Sobota - rodinný výlet - cca 50 km

Neděle- rodinné sporty - volejbal, vybika, fočus, a tak.

Takže jsem na sebe fakt pyšná, že mám takovej plán, protože to je na tý dietě asi to nejtěžší. Mít jako ten plán.

A já ho mám.

Teď už vím, kam totiž směřuju.

Možná bych mohla udělat nějákej live vstup, jako jak správně cvičit a tak.

Požádala jsem o přátelství Olgu Šípkovou. 

Myslím, že bychom si mohly rozumět a vymyslet nějákej společnej ívent pro mírně obézní.

Snad to brzo přijme.

Mám dost nápadů.

MÁM HLAD!


Exklusivně pro 30ti denní výzvu napsala

Vytvoř si účet a získej tyto skvělé výhody

Dárečky DÁRKY A ODMĚNY Sbírání lováčků a soutěže
Profil OSOBNÍ PROFIL Zaznamenávej a sleduj svůj progres
Plánky a tipy PLÁNKY ZDARMA TOP-Tipy na cvičení

Znáte nás z médií